Återförening

Efter allt, har jag fått träffa mina hjärtan sedan i torsdags. Vi har det så mysigt :) Idag har vi varit ute och gått en längre runda och så fick de bråka lite med andra vovvar, så jag fick skämmas.... 



Kira tycker om att ge matte blöta pussar, även om det inte alltid uppskattas....



Det märks att karln´ är borta över helgen....det här var inte riktigt sunt va!? Ung-kvinna-fasoner...bäst du kommer hem snart! så det blir lite ordning. I´ll be GOOD ;)



Det var riktigt kallt när vi var ut och gick i fredags att jag var tvungen till att stjäla lite värme från min hårige vän.



Sen blev det lite fest på kvällen hos Perra och Micke (som inte fastnade på någon bild)



Känner vi varandra?



Här är mitt och Niklas julgodis vi bakade....det är insidan som räknas!!!! Tryfflar fyllda med whiskey samt cognac och så Mozartkulor...mmmm.....Jakob och Maria fick komma på glöggkväll och smaka :P Tanja tycker att jag blivit "äckligt huslig", men vadå? jag ÄLSKAR ju choklad....och Cognac.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0