Inte igenkänd

Gårdagen började dagen med en fika-lunch bestående av: kaffe, bullar och choklad hos grannen Jon. Sen dök Susanne upp och jag tog med mig Rosévinet och drog på fest. Firmafest med piloter och flygvärdinnor och lite annat folk. Glömde givetvisb att ta bilder, men har en bild från utgången...Niklas kompis "Ecke" som inte kände igen mig med smink, lugg och utan skoterkläder....och vi har setts ett flertal gånger! Får nog jobba lite mer med min feminina sida. Jon, det blev en "total makeover" ha ha
Annars en lugn kväll, eftersom jag tycker det känns lagom stelt att gå ut i stan då man möter ungdomar man har med i jobbet att göra. Lika bara att hålla sig städad. Ska satsa på Valborg med Lisa & co i Uppsla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0