Svarta hål

Har ni hört talas om svarta hål? Här kommer Neas svar på det:

Man skulle kunna tro att jag har lite intressen, med denna storlek! men sanningen är den att jag råkar använda den som en dumpningscentral för diverse saker...ju större desto värre. Trodde att jag hade glömt mobilen hemma och letar som en tok i väskan, åker hem, inte heller där. Såklart låg den i väskan!
Hörde om en kille som la en större variant av skiftnyckel i sin tjejs väska (tjejen var inte jag) och när en vecka hade gått hade hon fortfarande inte upptäckt den....slutsats?

Hoppas ni haft en trevlig dag, själv har jag inte haft det :( migrän och onödigt/obefogat skäll, för att andra inte tar reda på fakta innan. Jag är riktigt upprörd med närmare eftertanke. Få skäll inför andra människor på jobbet, något av det fulaste jag vet. Dessutom när jag inte ens förtjänar det. Tänker ta upp det med personen imorgon, fast det var nog försvarsmekansimer för personens eget samvete. Besviken på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0