Julfesten

"Fan, vad pigg jag blev av kaffet!....men det kopplar lika långsamt ändå" är en av de härliga citaten som Linda klämde, då vi satt avdankade på Hotell Win i Gävle. Linda är en helt underbart kul människa, som jag haft turen att lära känna. Vi var så efterblivna dagen efter att vi bara satt och drack kaffe vid hotell frukosten.... 
Del 1 var på kryssningen....och detta var en galet skoj REUNION.  



Myggan? ser bra ut ;) kommer du ihåg vad du skulle lära mig!? Nästa gång vi ses, så ska jag vara i form....



Andréa är en annan "lykco-träff". Hon har varit till stor hjälp och vi har riktigt skoj ihop. När ska vi ses igen??? Här tar vi en paus i shoppandet och äter Tai-mat, som smakade för lite ingefära....men servitören trodde nog att det var något stort FEL på mina smaklökar....för de hade faktiskt hade råkat överdosera den rätten, sa kocken :0



Let´s go shopping....gillade hotellrummet!






Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska lära dig allt jag kan och det kommer att bli riktigt hett;)

Ha en riktigt mysig Jul och jag hoppas vi ses snart igen. Kram Kram

2009-12-21 @ 14:02:10
Postat av: Andréa

Underbart skoj att återses. Nu måste vi planera för nästa återträff. Alltid lika lyckat att spendera tid mer er...tokigt roligt :-) Ha en underbar jul & nyår. Kör lugnt med din nya skoter. Kramar

2009-12-21 @ 20:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0