Gräsänka

Sitter i soffan och funderar över det mesta (gräsänka ikväll)...NU.....sommaren...vad jag upplevt, bearbetat och vilka härliga människor jag mött! Berg och dalar: för om det ska kunna gå uppför måste det gå nedför någon gång, som med hög- och låg konjunktur...att gå upp till Helags topp.



Ibland har det känts som att jag bara stått och kikat ut och trott att alla andra haft det så bra, men när jag tänker efter så hade jag det rätt bra i all fall, men det var några variabler som inte stämde in....jag kan lätt säga att jag är nöjd med min insats och jag är övertygad om att jag har och fortsättningsvis kommer ha nytta för min forna livsstil och tillhörande motgångar. Hur ska man annars bli klokare? eller ha en förståelse för andra människor som cyklar i motvind? 



Underbart vackra kuperade terräng. Vad mer ska jag klämma in för ord för att beskriva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0