Good things

Middag med Linda G. igår....Det var ett bra tag sen vi sågs..."how u dooooing" i somras hängde vi en hel del

  

alltid lika trevligt ;) Kall potatissallad med tonfisk var på menyn....idag bakas det broccoli-ädelost-paj med Niklas (han brände sig på pajen), för att ta med till svärföräldrarna imorgon. Festligheter väntar i Hallen i helgen...woho! den som lever får se. Många härliga människor ska dit. Idag skedde ett mirakel på jobbet, men jag kan inte säga vad (eftersom jag har tystnadsplikt) men jag kan säga att det har med attitydsförändring att göra och till det POSITIVA! man ska aldrig döma människor för snabbt...för ALLA människor man möter har potential, på ett eller annat sätt...ibland krävs bara en smula tålamod. Sedan ringde flertalet nära och kära inom loppet av en timme, som att alla tänkte på mig samtidigt :0 kände mig hur som helst väldigt "poppis" för en stund. Nu ska jag vara lite mer sällskaplig och stänga ner burken.


Kommentarer
Postat av: Lindan

Tack för en trevlig kväll och god mat! =) Det var jätte kul att du hörde av dig och att vi fick tid att "uppdatera" lite... Ha nu en super-skön helg båda två =)

2009-11-20 @ 09:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0