Fjollträsk i repris

Resan gick till Fjollträsk. Med kort varsel skickades jag iväg på ett möte i Stockholm.



Packa....puh! inget jag kan påstå vara en stark sida hos mig....om man gör en SWOT-analys på mig! Bättre att ligga här och filosofera en stund, så kanske väskan packar sig själv. I nästa liv ska jag nog bli en Cowboy/girl istället...



Det har blivit en hel del flygande på sista tiden, men nu blir det nog lugnt på ett tag. Gillar fönsterplats....så man kan drömma sig bort lite....




Lejonhonan Emma....wraaa...vilken donna :P....tittade förbi på hotellet för lite skitsnack och en massa NICE AAS kläder och jackor....sponsring! Vet ni varför Emma är äcklig?! hon åkte till Berlin idag för MTV Europe Music award...hon ska "ta hand om" kändisar som Beyoncé, Shakira mfl....tråkigt jobb du har Emma!!! not. I morse hann jag in en sväng till Emmas place innan mötet för att kolla den årliga utförsäljningen av kläder och skor....två kavajer blev det. Fröken Emma har nämligen en garderobav värdet som motsvarar mer än Ukrainas totala BNP :0

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha,ha,ha!!! Sitter nu på hotellrummet och jobbar lite. Har druckit drinkar och minglat. Ska upp tidigt i morgon och jobba. Men jag glädjer mig åt att du är avundsjuk på mitt jobb! ;-) Mooohaa!!!



puss på dig Linnea!

2009-11-03 @ 23:19:21
Postat av: tanja

men hallå, håller bara med =) men det e du värd efter ett helt års pluggande Emma. menar jag faktiskt, 100 % mer än jag nånsin skulle palla med. och hallå, garderobstömning, verkligen dags för en visit då ;o) fick ju aldrig min lediga tisdag till där men den kommer säkert snart... puss o kram alla!

2009-11-04 @ 01:18:35
Postat av: Nea

Ja, Emma har då FLYT! men det har ju vi ju också, Tanja :)

2009-11-04 @ 12:53:31
URL: http://neaskontraster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0