Saknar er....hjärtanen.



Tröst-äta med Ferrero Rocher och Physalis...skulle ha haft mina hjärtan här nu, men när man får orimliga krav på sig och säger ifrån därefter....så ska man straffas! HÄMD är vad vissa människor sysslar med och jag borde inte bli förvånad längre...man blir plötsligt påmind om hur saker har varit, men inser hur bra man har det nu....tack, för att jag fick kramas med DIG igår när det kändes tungt....att du förstår. Det är nya tider nu och vissa saker raderas bort i ens liv...även det som man uppskattade....tänker på er ofta och hoppas ni har det bra....för det har jag. TACK! för att jag träffat just dig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag blir sååå glad när jag läser detta!! Bort med det gamla, in med det nya!!

2009-11-06 @ 11:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0