fastnade i soffan

Det är inte många kvällar som jag suttit i soffan och degat....ikväll var det dags....alldeles själv gick jag lös på glassen :P
Jag måste ta det riktigt lugnt ibland och hinna ikapp mig själv lite...



Jag har fått sådan basillskräck.....Lasse hostar på mig på jobbet och alla snackar BACON-FEBER. Själv är jag övertygad om att jag inte kommer att få skiten!!!! ingen spruta för mig....jag ignorerar de sviniga bakterierna, men har ändå garderat mig med en hand-sprit-pump för att dra på lite då och då (eller ganska många gånger per dag) folk börjar titta skumt på mig...och måste nog dra öronen till mig så att jag inte låter det gå till en överdrift....hade nämligen seriös basill-skräck som barn....det kan vi ta en annan gång. Äh! Jag har nog den där emuna genen i alla fall....brukar aldrig få influensa ändå.



Sådär ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0