Det gick inte att hålla tillbaka längre.

I helgen var det lycka...snödjup: 0.5 m



Visst är det romantiskt?



På kvällen drog jag mig tillbaka till staden för att träffa en gammal vän. Vi ses inte så ofta, men när vi gör det går det i 200-speed med uppdatering för den senaste tiden. Låt oss kramas lite....



Söndagen var i fika-tecken. Vi gick från hus till hus och fikade. Sen skulle Linda och Ninna vikariera åt bortresta bönder...här kan man snacka om att platsa i "bonde söker fru" hi hi....det var en rolig syn brudar! en helskön söndag som slutade med tacosmiddag och vin och hemgjord svartvinbärs-hutt.


Kommentarer
Postat av: ´n

mm... rolig syn jah ;) de bjuder vi på!

även en ytters oväntad upplevelse för min del... De gillar jag! Finfin helg å söndag framförallt. Tacktack

2009-10-14 @ 17:33:03
Postat av: Walentin

Sweet :)

2009-10-17 @ 02:31:22
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: morsan

Vackert! Ingrid och jag har kollat på alla bilder!

Anders och Ingrid besöker oss ikväll, Ingrid hälsar!!

2009-10-17 @ 19:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0