Jag flydde stan för helgen

Flatruet. Sveriges högst belägna väg! På vintrarna kan plogkanterna bli flera meter höga. 975 m.ö.h. med saaauben och denna vy....Det är så att man nästan blir avundsjuk på sig själv när man mår såhär.




Det var svårare än vad jag trodde....att hänga sig i en stång :0



Denna känsla ger mig frid i själen....en av Helags sidor. I somras tog jag mig upp på Helags, men från andra sidan. Ska visa er de bilderna en annan gång :)



och det här är bara oktober!



I en liten håååla, Skålan, påväg till Ljungdalen finns en gammal bensinmack kvar, igenbommad...riktigt charmigt. Får jag lov att tanka åt dig? Jag är redo med flanellskjortan ;)



Såhär slutar kvällen...gött! Pizza med bea och renkött, som är gjord i Ljungdalen med omsorg. En öl smög sig även ner i magen.


Kommentarer
Postat av: Walentin

Tack så mycket :)

Oh no! massa snö :P allt bra?

fina bilder hittade man på dig ;)

2009-10-19 @ 11:14:36
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0