AFTER WORK/ NÄTVERKANDE

Billig öl och enormt trevligt sällskap var kvällens tema. Vi började kvällen på O leary's, fortsatte på Plaza och slutade på Bishop Arms, vilket ledde till "affärs-prat" och nätverkande. En av personerna jag har samarbetat med under vintersäsongen, vill gärna ha med mig i vinter också....på ett eller annat sett. Han har kommit med konferenssällskap till oss och vi har hyrt skotrar av honom till andra sällskap. I somras har även han och jag
haft fiskesafarin till fjälls, då Daniel varit borta. Då fick jag bl.a. lära mig att en båtmotor är lika opålitlig som typ en gräsklippare! eller att män inte alltid är så tekniska att de kommer på att vrida på bränslekranen för att få bensintillförsel...ha ha. kan inte lätt att vara karl ibland, när en blond, liten, sörlänning, kommer och visar hur det ska gå till ;)
Likaså, kommer jag helt osökt att tänka på, när ett gäng herrar skulle skjuta lerduva som ett lek-moment och de tjatade om att jag också skulle vara med och tävla....men de måste ha underskattat mig, för jag satte 9 av 10 duvor. Jag fick inte längra vara med och leka efter det, utan la till min ödmjuka sida och sa att jag skulle gå in och baka en blåbärs cheesecake åt dem till efterrät :)


   

Så kära de ser ut....nästan så att man ser energin av kärlek i luften. Lite avis blir man allt :) 


  

Vi kom även fram till att ålder är ju vad man gör det till och fastän vi är mellan 27 och 38, så känner vi oss alla som UNGA och rynkor har vi inte heller :) smarta är vi också, var vi överens om....det här var en sådan lyckad kväll som jag var nykter, fick ha roligt åt att andra blev berusade och hade sååå roligt! för dessa människor var helt underbara. Sådär roligt ska jag också se till att ha, även om jag skaffar familj i framtiden som dem. Man håller sig ung längre. Bra där!

Kommentarer
Postat av: Nykvist

Klart du sätter dem på plats efter 7,5 månader tillsammans med mig och resten:)

2009-09-12 @ 18:59:18
Postat av: Linnea

Du vet ju gamle vän :)

2009-09-15 @ 00:38:57
URL: http://neaskontraster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0