Logga ut.

Såhär trött var jag igår kväll efter massa DATASTRUL....efterfrågas data-teknisk kompetens i denna tjänst?....killen på support var tålmodig länge (lugn norrlänning i Luleå...), men när vi fick göra saker och ting på de mest krångliga sätten, kl. var 17:30, en fredagskväll och våra kollegor gick hem en efter en....så brann även hans säkring :0 ....fel meddelande..error! error! till slut brast han ut i frustration: "Vad är det nu för FITT-meddelande som kommer upp då!?" Hallå datasupport!!! får man säga så? det var nog det roligaste jag hört på länge...ha ha!

Ja, det här vara att anses som en riktigt stor BAJS-MACKA (när jag ändå är inne på temat: fula ord) att göra på en fredagkväll, när alla gör sig i ordning för kräftskiva på Frösön...tog mig dit, men var mest trött. Linda och Carro hade ordnat jätte fint! Har en ny skotervän nu, vilket innebär: skoteråkning på helgerna. Shooo!
Jag åkte hem tidigt. Jag LOGGADE UT. Idag är en anna dag ;) 



Jag klagade inte på hotellrummet i Gävle....

 

Jag har varit med en del dessa dagar. Det är så mycket att jag varken vill eller orkar berätta. Ibland bara händer saker som är utöver det vanliga...eller är det jag själv som drar till mig dessa situationer? Lev livet, men simma lugnt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0