Lurad?


Ja, men visst lyssnar man på vad folk säger om hälsa och sådant...


Denna flaska ska tydligen hålla mig ifrån förkylningar och annat sattyg...



Att gå med Linda och Ninna på stan kan leda till både det ena och det andra! In på en hälsokostbutik och tydligen skulle man "gå ner i vikt genom att äta kokosfett," sa Linda och kassörska instämde. Jag köpte inte riktigt resonemanget och undrade hur man kunde bli av med fett genom att äta extra fett varje dag!? "Fett bränner fett" fick jag till svar... :0 plus att det innehöll omega-3 och ska fixa hormonrubbningar osv. Jag hänger inte riktigt med! men Ninna tog beslutat att kokosfettet var en välförtjänt inventarie i hushållet....fy och tusan! vad ÄCKLIGT det var, men den ska inte ätas rakt av antar jag...känner mig en aning lurad...



Linda, du har aldrig funderat på att börja göra reklam för hälsokostprodukter!? :)




Har jag redan blivit tant? eller är det dig jag gör mig snygg för ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: ninnjan

"...men Ninna tog beslutat att kokosfettet var en välförtjänt inventarie i hushållet...." HAHAHA ;)

2009-09-19 @ 19:12:19
Postat av: Lindan

Olala, looking good looking good ;)

2009-09-19 @ 19:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0