Ovanlig söndag

Det ring de på dörren i morse...in kommer Tristan (grannen) och säger att vi lugnt kunde lägga oss igen...jag somnade om direkt, eftersom vi har den där "hänga hos varandra-FRIENDS andan" och tänkte att om det är frukost han har slut på så: Help your self. In kommer han sedan med en frukostbricka :) jag och Ninna kände oss lite bortskämda med frukost på sängen, bestående av youghurt, melon, te.....bra start på dagen va?!

Jogging var sedan på schemat och jag ångrade snabbt det där sista glaset vin på Plaza.




Vissa var badsugna efter... Ja, bra idé: Vi ser hur kallt det är i Storsjön






Ninnas kommentar: Det var så kallt att lugorna krymte!


Missat samtal när jag kom hem....yes, angående intervjun. Jag var på en arbetsintervju utöver det vanliga, men bra :) alltså på en söndag! Mannen hade en intressant syn på organisationsformer, vilket jag delar! Hoppas...hoppas! imorgon kanske jag får svar :0



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0