Roadtrip till Trondheim/ affärskontakt

Japp, då blev det att kliva upp vid fem-tiden för en att följa med en kompis till Trondheim...vilket slutade i affärskontakter i Storlien :)
För två veckor sedan var jag på arbetsintervju i Stockholm med chans på ett arbete som jobbcoach, men nu känns det som att det lutar åt utveckla min affärsidé inom konferensbranschen som jag har jobbat med under vintersäsongen, dock var det affärer med mitt ex, vilket gör det hela komplicerat nu! måste hitta andra uppdrag om man ska undgå affektiva konflikter...Nä, min utbildning som "personalvetare" känns som att ödet inte har med i mina beräkningar.
Två-takt och fjällvärden är nog min melodi...Jag SKA köpa en skoter, Skidoo MXZ 550, innan snön kommer!!! Vill bara ha Ja-sägare till detta. Jag ska ju guida Stockholmare med skoter i vinter, vettja! Någon som utmanar mig i ett skoterrace? ;)

 Här vid vattnet i Trondheim kan jag nog sitta länge och filosofera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0