Unna mig en dag åt tankar

Idag har jag t agit det ganska lugnt. Känns inte som någon idé att gå på lektionerna längre, när jag ändå ska hoppa av för att börja jobba. Jag har däremot läst på lite om branschen och planerat saker i mitt huvud. Kvällen blev utflykt med vänner till Andersön och titta på solnedgången och äta glass.  



Tre i topp av mina laster:


Snus: bara ett onödigt ont, juicy tubes: för att det känns så härligt på mina läppar (har säkert slickat i mig kilovis alla dessa år), Lindt Chili mörkchoklad.....mmmm....och det innehåller serotonin :P
 
Serotonin är en viktig signalsubstans i hjärnan som bland annat reglerar vårt stämningsläge. Prova! det känns bra. Ju mörkare choklad desto bättre.


Ät blåbär varje dag - håll dig ung längre...



Blåbär äter jag nästan varje morgon. Det är gott och innehåller antioxidant. Min snälla vän Linda har plockat 4 liter åt mig. Tack!

Visste du att: 

Stark antioxidant
Blåbär innehåller stora mängder starka antioxidanter som skyddar cellerna i din kropp. Ett viktigt vapen mot tidligt åldrande samt cancer.

Bra för synen
Under kriget gav man blåbär till brittiska bombflygare före ett uppdrag. Blåbär är bra för synen och hjälper dig att behålla ett bra mörkerseende.

Bra för magen
Det är känt sedan gammalt att blåbär är bra för magen.


Kommentarer
Postat av: ninnjan

men bra där,matnyttigt info ;) blåbär ska de va!

(därför hela frysen är fylld av dem oxå)



kanske blir lite sådana med glass ikväll? :)

2009-09-16 @ 14:46:23
Postat av: will

känner igen läppglanset hahahha,nice blogg

2009-09-16 @ 19:09:07
Postat av: Linnea (me)

Ja, det var ju du som inledde mig i beroendet :) Kul att du tittar in på min blogg :) hoppas allt är bra annars.

2009-09-17 @ 11:43:42
URL: http://neaskontraster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0