Det går bra nu...

Jobbet blir sanning och jag tror det knappt....men någon gång måste ju tiden "vara inne", för det kan inte bara ha att göra med "tur" utan snarare tror jag att det handlar om mognad och stark vilja. Jag ska lämna svar på onsdag, men jag har redan bestämt mig, utan tvekan. Vill bara skriva på. NU! Det kommer innebära stort ansvar under frihet....och äntligen kommer jag få nytta för min kreativa sida. Jag har verkligen fått kämpa.....känt som att jag varit en guldfisk i en glasskål, studsat mot glaset fram och tillbaka (obs! menar inte den sortens guldfisk som man finner på damtoan framför spegeln på krogen, speciellt stureplan) nej, nu menar jag främst: instängd.

Nu känns det som att jag hamnat rätt och jag är här för att stanna! nu när pusselbitarna faller på plats. Häftigt känsla. Jag var inte redo för att flytta, även om jag inbillade mig det. Jag MÅSTE bara se till att träffa mina underbara vänner från hemtrakterna lite oftare....jag saknar er ofta. PUSS! men vem vet vad som komma skall?



Det är bara att blicka framåt.



Jag bjuder på ett fånigt leende...för en bild säger mer än 1000 ord. eller?




Dagen började fint med kaffe på balkongen, i väntan på ett samtal. Vallsundsbron och Oviksfjällen i syne.

Kommentarer
Postat av: Miss L

GRATTIS!! Vad glad jag blir för din skull =D Känns jätte bra att du ska stanna i stan och jobbet kommer säkert bli super ;) Vi måste ses över en kaffe snart så jag får senaste updatesen IRL..

2009-09-15 @ 08:13:09
Postat av: Linnea (me)

Tack o bock!

2009-09-15 @ 11:42:08
URL: http://neaskontraster.blogg.se/
Postat av: Kerstin Hedström

Mycket fint allting. Bara en sak: stavning. Det heter balkong och framåt.

2009-09-15 @ 18:01:44
Postat av: Linnea (me)

Jösses morsan! självklart ska det rättas till :0

2009-09-15 @ 22:33:32
URL: http://neaskontraster.blogg.se/
Postat av: Johanna M

jaha så här hittar man dig nudå=) vad skoj då kan man läsa lite om dina upptåg i norrland nu när vi inte ses alltför ofta längre, men hey Ios 2000 något d var rejäla grejer de;)hhehe

2009-09-15 @ 23:30:34
Postat av: Linnea (me)

Ja du, en skam att vi inte ses oftare. Det är ju alltid lika roligt att prata över en fika med dig!! När jag är i Uppsala är du i Italien osv. kram

2009-09-17 @ 11:41:43
URL: http://neaskontraster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0