Vad skulle Anna Skipper säga om det här?

Brända fiskpinnar och soggig pasta....ja ja, man kan ju inte lyckas med allt. Kan ju tillägga att jag egentligen kan laga mat, men just nu i mitt liv är det mycket som bortprioriteras.....det står en droppande kran som skall bytas packning på, ett blinkande lysrör, och två glödlampor som skall bytas...Det är så mycket annat jag måste- och vill göra att just TIDEN inte finns.
Nu ska jag i alla fall prioritera att prata med en vän som jag är skyldig en ursäkt. Även om det inte var illa menat, så borde man ibland vara lite mer uppmärksam på saker och ting....bättre att vara rakryggad och förklara varför man agerar som man gör. En annan vän, Diana, har bjudit in mig på äppelpaj sen och vi har en hel del uppdatering att göra...

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin som vanligt

2009-09-29 @ 09:17:49
Postat av: Linnea

smickrande...

2009-09-29 @ 13:16:59
URL: http://neaskontraster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0