Gör det själv!

Var tvungen att jobba över idag. Det fanns en massa småbrus som låg och var tvunget att röjas undan. Vissa vill ju inte ta tag i saker, eller snarare har inte koll på saker som skall göras! lite svårt att försöka få tag i andra människor i organsiationen när klockan = gå hem. Varför ska jag bära andras huvudvärk när man inte ens har blivit tilldelad ansvaret!? Varför ska jag agera datorsupport när jag inte ens har den inriktningen? En sak har man ju i alla fall fått lära sig: OM MAN SKA FÅ SAKER  GJORT - SÅ GÖR MAN DET SJÄLV. Kanske låter kaxigt, men det står jag för. Fördlen med att vara ung "lilla gumman" är i alla fall att man tänker snabbt och agerar snabbt.
Kvällen slutade hur som helst med fika hos glada människor och det gör mig gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0