Vårforum

Vårforum i Vemdalen blev det hur som helst igår. Önskde att jag hade skippat det och åkt till Ljungdalen istället. Hade kunnat ta med mig hjärtanen, eftersom det efterfrågades hundvakt...Att man aldrig lär sig att hålla sig ifrån och denna gång blev lite svårare att ta beslut om vilken stuga vi skulle förfesta i....PEST eller KOLERA?
Det är svårt att umgås med folk "friends" som "mates", spelar ingen roll när det finns andra omkring dem som man helst inte måste träffa! om ni förstår vad jag menar....Alla har vi ett förflutet mer eller mindre komplicerat. Tur att man har chansen att påverka sin framtid, i allra högsta grad :)

I provhytten. Innan avfärd impulsköptes en outfit



Mitt nya uppdrag för några dagar...



Gissa vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0