Det goda livet

Firat påsk i Ljungdalen. Helt underbart med nära och kära, skoteråkning, goda middagar och spelkvällar. Blev så exalterad att jag anklagade min motspelare för att vara TRÖG, brände tröjan på ett ljus, fick andnöd....
I tisdags blev jag hämtad med helikopter och for till Hemavan, där en middag väntade i en kåta eller som min vän försökte översätta till våra engelska gäster: "the horny house". Det är nog det enda ställe jag varit på där tre snapsar av olika sorter ingick i bara förrätten....3+3+3= kan ju bara sluta på ett sätt. Höll mig i form hela kvällen utan att vekna i alla fall. En kille tog fel på vatten och fotogen och rapade illa efter det....och här sätter vi punkt.



Den enormt fina helikopterturen



Solnedgång bakom Helags, Ljungdalen



Ett av det nya plagget jag shoppat. Är osäker på hur hett det är....kändes bra just då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0