jakt-sugen...hela tiden.

I fredags var jag, pappa och Niklas på ripjakt för första gången. Jätte spännande! Den duktiga guiden Evelina och hennes drillade hund gjorde ett bra jobb. Jag blev dock utan trofé denna gång, trots ett avlossat skott. Önskar att jag hade en hagelbock, så att jag kunde lossa av två skott. Ser fram emot nästa tillfälle! Den förtrollande fjällmiljön i Ljungdalen gör mig gott



Jag väntar på bilderna som togs av en tjej i gruppen. Nu siktar jag mot träning på skjutbanan inför älgjakten och är t.om. spekulant på en Tikka t3 light, som jag ska provskjuta i veckan...



Igår hann jag med en snabbshopping och fika med Diana och sen middag på en jätte fin gammal gård ....idag ser det planlöst ut, inte ofta man tittar på tv 4:s morgon tv! Kanske ska jobba lite med mitt eget företagande, förbereda mig inför ett möte. Vädret är ändå halvdant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0