Otippat av mig!

Idag gjorde jag det otippade. Jag bokade in en tid för träningsgenomgång på gymmet! som jag inte besökt de senaste åren...för några år sedan var jag riktigt träningsgalen, till den gräns att jag varken vill se eller höra om gym längre. Gör hellre andra saker, som att gå några mil i terräng för jakt eller köra skoter i lössnö...men, det finns inte tid för det i veckorna och det är dags att ta tag i min kropp nu! kilona smyger sig på, som en lömsk fiende. Mitt jobb i kontorsmiljö gynnar inte heller min hälsa....Mitt mål: -3 kg tills 30 oktober, vilket jag borde klara utan att tok-banta. Eller vad tror ni?

               


Här ska trimmas rumpa, fina triceps vill jag också ha. Ja, DÖDA FETTET! och fram med musklerna. OBS! Tjejen på bilden är inte jag, sysslar inte med falsk marknadsföring :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0