shoppingobjekt

Haft en lagom skön dag, med lunch vid vattnet, avklarat flera saker jag skjutit fram länge, framhävt mig själv, varit på gott humör, klippt luggen (så att jag kan se igen) samt varit "down town" med lillebror som är på besök...ja, det är några av ingredienserna  Bokat tid för synundersökning, shoppat trettio-års-present till syrran och shoppat lite själv....jag vill frossa i skor! känns jobbigt att välja ett par, men så fick det bli. Finns viktigare saker att lägga slantarna på, eller? Hade jätte jätte mycket velat åka med Tanja och Emma på shoppingresa till mitt älskade London, där jag bott en gång i tiden, men en röst säger i huvudet: "Hur blir det med köksrenoveringen då? ta ansvar flicka lilla, väx upp!" Vilket genererar mest LYCKA i längden?



mm....Me like= lycka just nu :)





Jackan är hittat på butiken Zara, när jag var i Stockholm 



Love them. Från en butik i St. tropez



Sött armband från en krimskrams smyckesbutik i Stockholm.



Byxor med lite "pös" upptill och smalnande nedåt, också från Zara


Kommentarer
Postat av: emmelist

ja det skulle vara jättesnällt om du kunde höra med dem?!

men kursen börjar på måndag så är lite brådis :D

2010-08-20 @ 12:15:29
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Linda i Söderhamn:)

Mest lycka i längden får du såklart om du åker till london, rusta hinner du göra sen nån gång:) Kram kram

2010-08-26 @ 12:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0