efter en jobbig vecka....

...tar jag mig ett glas vin. Känns som att jag jobbar i motvind just nu.
Undra om smaken av frukt, sötlakriz och vanilj kan krydda till min tillvaro just nu? Är jätte less på många saker just nu! Massa STÖK på många fronter. Jag är förresten inte less, utan FÖRBANNAD!!!! Jag skulle kunna skrika ut min agression, elaka påhopp, berätta en hel del sanningar....men jag är inte som DU som måste hävda dig på det sättet eller syssla med projecering, för jag har inte problem med min självkänsla. Jag behöver inte trycka ner andra eller bilda "pakt" för att bli stark.
Jag ändrar inte heller åsikt varje dag, för det tyder bara på osäkerhet. Dessutom är jag inte född igår! Det jag däremot inte har är EN PENIS. Jag kan läsa dig som en öppen bok, ifrågasätter och är besvärlig, tar tag i problemen som DU sopar under mattan, behåller lugnet när DU tappar humöret.
Om du/ni tror att jag kommer att bli uttröttad och lägga mig, så har ni FEL, för jag är mer envis än de flesta. DU ÄR INTE ÖDMJUK OCH JAG-TAR-INTE-SKIT.



Syns det att jag är förbannad eller!?

Kommentarer
Postat av: Victor

Då blir jag ju bara den där tysta försynta i bakgrunden som aldrig har något att säga :(

2010-02-20 @ 15:37:25
URL: http://vipee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0