Krasch!

Då har man överlevt ännu en arbetsvecka och skoterhelg...dock inte utan ärr. Det var tydligen ett träd i vägen för mig....en tillknycklad ram och sönderbränd plast, trist. Var inte direkt ensam om oturen...två variatorremmar small, men vi tog i alla fall en tur till Vemdalen och gick på afterskiiii, för att sen dra hem flera mil i mörkret, hungig och less. Var ändå nöjd med dagen. Väl inne i stan var det pizza på menyn...var så otroligt sugen på en pizza med Ruccola....snålvattnet rann ur munnen när jag öppnade locket, men snopen blev jag, när ingen Ruccola fanns på! Det var liksom pricken på "i:t"...somnade kvickt därpå, skulle bara vila lite....mm...brukar låta så. Tv:n och allt stog på, kläderna blöta....jag sov djupt.
Drömde massa konstiga drömmar..att jag ställde upp i ett teveprogram och sjöng en ballad som lät skit illa, Tanja hade blivit läkare och ville sätta en konstig prognos på mig och vi blev osams! vaknade av att jag pruttade högt och Niklas som bara skrattade åt mitt missöde. Som sagt, annars är jag nöjd :)



Nu har jag kört min skoter längre än till Uppsala på bara 1,5 månad!!!!

Kommentarer
Postat av: tanja

läkare lär jag aldrig bli så nog var det en dröm alltid ;o)

2010-02-14 @ 22:10:39
Postat av: Nea

Åh, vilken tur... ;)

2010-02-15 @ 09:26:43
URL: http://neaskontraster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0