Istiden är kommen

Oj oj, nu var det rekordkallt! Närmare -32 i morse. Skulle iväg på lunchen för att handla och tanka bilen. Det var jätte lite bensin kvar, eftersom jag var lat i fredags och bara ville åka hem efter jobbet! När jag väl var där hade tanklocket frysit fast rejält! oh no...ingen tankstation heller, bara pumpar. Var bara att åka tillbaka till jobbet och hoppas på att ta sig där i från. Min kollega var dock snäll och hjälpte mig med att krossa sönder isen med näven...kunde lyckligt åka iväg och hoppas på att ta mig enda fram, fast färddatorn visade 0 km.
framme vid pumparna, var en tjej frustrerad över att inte FÅ UPP LUCKAN. Den var givetvis fastfryst.
Hjältinnan, ME, kunde sprida god karma och visa hur det skulle gå till! Tjejen var mycket tacksam :)

Annars håller jag på att avlida av en riktig allergichock....städning = andnöd. Rinnande och svidande ögon, snorig näsa, hosta och DÅLIGT HUMÖR!!!!!!! Nå, nu ska jag ta ett break och dricka te. Vet någon hur man anmäler sig tilll det där städprogrammet, "rent hus" eller vad det heter!? kanske man skulle få sig en mopp i huvudet "off record" eller något... :o

Kommentarer
Postat av: Andréa

haha verkar som om du haft bättre dagar, bara att försöka överleva och sedan kunna skratta åt just den här dagen.



Kramar Andréa

2010-02-03 @ 20:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0