trivsam och mindre trivsam vardag

mm....massage, precis vad jag behövde. Tack för presenten Niklas! (kvinnan som masserade tyckte att jag skulle vara rädd om dig...) fick även veta att jag troligen är "uttorkad" och måste dricka mer vatten efter allt kaffe jag häller i mig om dagarna, förklarar tydligen mina kramper jag brukar få i tårna lite då och då. Att röra sig mellan skrivbordet och kaffebryggaren, är ju praktiskt taget den enda motion man får i veckorna :0 Trots det tyckte hon att jag var vältränad med synliga muskler, så man har ju bra förutsättningar för att sätta igång med träningen då ;)



Över till något helt annat....fyyy vad äckligt!



Dessa "kamrater" trodde visst att vi delade allt! tog ett tag innan jag förstod VARFÖR det var små hål i flera av mina kläder!!!! PÄLSÄNGER kallas det avskyvärda lilla krypet. Hittade sådana i botten på tvättkorgen...och info om det på Anticimex sida. Utrymma garderoben!?! svartmagi? gift? Kan ni inte bara försvinna. Blir så trött! 
Här ska tvättas kläder i omgångar. Adjö.

Kommentarer
Postat av: morsan

Håller med Niklas, kanske behövs en renovering i lägenheten, vad tar du i hyra för ohyran?

Här är sol och vårfåglar idag. Vi ska till Monica som fyllt 40 år igår! Vi var till harfar och Lena, Lena fyllde 72! Ska hälsa från Patrik och Åsa! Peter jobbade. För kännedom kommer Birgitta till stugan 18 mars, när de åkt på tisdagen efter kommer Tomas Holmberg med ett gäng och hyr Nickevallen, det är isracing med motorcyklar i Funäsdalen så de kommer upp den 25 mars. När de åkt kommer vi upp den 1 april, hoppas Ni kommer i påsk!

2010-02-14 @ 13:48:44
Postat av: Nea

oj, det var ett låååångt inlägg. Tur att det finns telefon :)

2010-02-15 @ 19:27:00
URL: http://neaskontraster.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj, det var ett låååångt inlägg. Tur att det finns telefon :)

2010-02-15 @ 19:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0