Helg-syndromet

Tack alla vänner och släktingar som visar medkänsla! Sov länge idag, eftersom jag inte var så sugen på att kliva upp...tills någon hade gjort brunch åt mig :) Sen blev det en runda på stan med fika. Är såglad att Niklas stod ut med mig idag, var inte riktigt på topp.
ICA-MAXI på en lördag...hello! känns ganska så vuxet...men är det slut på dass-papper så är det.  
Imorgon åker jag till Sundsvall för en resa som på måndag går vidare norrutöver med "dinner on ice", Luleå skärgård, Boden osv. 
God natt!





Givetvis hittade jag ett par passande trosor :) very fashionable.

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: ååh tack så jätte mycket :D

2010-02-21 @ 16:51:33
URL: http://smashedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0