Förstå mig rätt

Kom hem och såg att jag var inbjuden på "double 30"...låter skoj!

Annars har det varit en intensiv dag, utan lunch-rast och massa brus, som bara blir mer och mer....inte så tacksamt när folk inte förstår vilken tid det tar med extra arbetsuppgifter, när telefonen går het, e-mail ramlar in med olika frågor som måste lösas eller när man har fått ett ansvarsområde som ingen förstår vikten av....Jag må låta bestämd, men jag har också en gräns och den är nådd...Jag vill bara att det ska bli ordning och till det bättre, ingenting annat! Tar det hårdare när en tjej biter ifrån?! Jag är mjuk....mot de mjuka och hård mot de hårda. Jag skäms då jag förtjänar det...men när jag står för något som är rätt och korrekt, tar jag inte "skit" i onödan....då är det DU som får ta ett steg tillbaka. Maktkamper och revirpissande....glöm inte att vi människor också är djur
-ibland blir det väldigt påtagligt. Ett flockdjur, som behöver en tydlig ledare.



Någon hade visst lämnat en påse snask här....sorry, men om jag sitter ensam här ikväll så blir det nog inget kvar till dig...



Kalix maskiner har varit extremt trevliga att ha att göra med vid skoterköp. Jag skickade ett sms med mig på skotern när jag fått den hemskickad...och nu hamnade det visst på deras hemsida :o Jag råder alla till att ha med dem att göra vad gäller skoter-affärer! har en länk till dem på bloggen.


Kommentarer
Postat av: Andréa

Du vet precis vad jag tycker om hela din situation! Stå på dig, visa dem vart skåpet ska stå!!!!



Kramar Andréa

2010-01-16 @ 20:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0