Konsensus

Vilket paradis man lever i! Lördags morgon påväg till Kövra för skoterkörning. Det går snabbt nu när man kan ta bilen över isen. Helgen har varit underbar och jag känner mig lugn och harmonisk efter en hel helg med min nya, gula vän. Det var så sköööönt att få fokusera på något annat, helt annat! Det har varit bra idag och inga konflikter eller osämja hängandes i luften. Har de andra också haft en härlig helg i det Jämtlänska paradiset? Det råder konsensus just nu och det ska jag ta vara på....



Isväg över Storsjön. Nea likes!



Det är så vackert att det gör ont....

 

Foten är bättre, men har fortfarande problem med den...dock redo för en mer offensiv körstil! Niklas har lärt mig "burka" :D full gas, svänga åt höger när man ska vänster, men hänga över med röven och hela kroppsvikten åt samma håll man ska åt....ett varv på en skida fick jag i alla fall till. Jag måste övervinna mina rädslor, för att vara rädd är INTE att leva!

Fick besök av en snygg donna ikväll. Hon hade med sig munkar och lite skvaller....kul att se dig igen vännen.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0