"Fynda utan att synda"

Det blev verkligen en TV-kväll igår...men FYYYY vad trist det var. "PARADISE HOTEL", vilket jävla skämt!!!!! Patetiska människor som driver omkring i ovisshet....blir illamående av att se, det är pinsamt! Kom just på att jag inte vill bo i stan längre, blir så rastlös. Känns som tillfällig förvaring i en skokartong att bo i lägenhet....vill ta med mig min 52-kvadratare skokartong och placera den vid ett fjäll eller vid en strandkant.
Jag skänkte pengar till Haiti idag. Det tycker jag att ni också ska göra! Fick dåligt samvete när jag la ner 13 st. hundralappar på ett "REA FYND" och insåg att 100 kr är det minsta man kan avvara till det olycksdrabbade landet...

 

..men "fyndet" vill jag inte vara utan. Nice-to-have-boots.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken tur att det finns en tvdosa så man kan välja vilken kanal man vill titta på;)

2010-01-22 @ 11:47:20
Postat av: Andréa

Skit snygga stövlar :-)

2010-01-23 @ 19:51:34
Postat av: AH

Snygga stövlar, "ett måste ha" i garderoben!

2010-01-31 @ 20:03:14
URL: http://fuckjantelagen.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0