Avundsjuk på mig själv!

Ännu en störtskön helg!!! Vi blev bjudna till Anders och Carros stuga i Gräftåvallen. Ett varmt välkomnande med en kanon middag och sprakande brasa. Det har varit så lyckade helger senaste tiden att jag blir avundsjuk på mig själv!
Börjar våga lite mer med skotern och jobbar med psyket för att övervinna onödiga rädslor....



Ja ni ser, det artar sig :) Det bästa hoppet blev dock inte med på bild.






Man kan inte annat än att vara tillfreds med situationen.



Hur vaknade du i morse? Såhär vaknade jag. Det här mina vänner, är vad jag kallar LA VIDA!


Kommentarer
Postat av: Andréa

Låter helt underbart, jag blir avundsjuk på dig, trots att jag aldrig åkt skoter. Själv har jag legat på soffan hela jäkla helgen...snacka om att jag är rastlös och uttråkad till tusen...

Kramar Andréa

2010-01-24 @ 22:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0