Inga planer

Har inga planer för ikväll...räknar med att vara så trött när jag kommer hem att jag ändå inte har lust till något speciellt. Brukar mest bli något oplanerat, någon som hör av sig eller en impulsiv idé till något. Tror tiden är inne för att ta tag i träning igen, nu när jag känner mig mycket piggare än på länge!!!! Den mörkaste perioden är förbi och det finns inga ursäkter längre. Jag har haft enorm träningsvärk efter all skoteråkning och det är dags att höja ribban. Jag har varit hyfsat stark en gång i tiden, när jag gjorde värnplikten....fast på bekostnaden att vara STÖRRE, vilket jag senare valde bort. Lite mer styrka kan ju i alla fall inte skada. 

Är nöjd med dagen i övrigt :) Människor som jag tidigare ansett besvärliga eller otrevliga har visat en positiv sida. Har stött på hjälpsamma människor som jag löst problem tillsammans med, strukturerat upp saker och ting, berättat en del sanningar och sen hann jag med att luncha med Diana, en sann vän. Alla människor var solstrålar idag!!!!! och jag tycker om mitt jobb. Nu ska jag UNNA mig lite slö-tid framför den där TV:n som jag inte ser på så ofta, följer inte ett enda tv-program. PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen!



Skönt för dig att ha haft en positiv dag. Det var ju ett tag sedan jag "hörde" dig så uppåt.

Hoppas det håller i sig.



Kramar Andréa

2010-01-19 @ 21:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0