Te och George Clooney



Tog en fika med min ex-sambo, Ninna, idag. Hade hon inte föreslagit att ta en fika på stan, hade jag troligen inte kommit mig för att masa mig dit! Är aldrig där nu för tiden. Jag börjar bli en kontorsinventarie eller när jag är hemma som en soffkudde. Man blir så passiv om kvällarna, seg. Det var ju riktigt berikande att prata över en Brownee och tekopp :) kanske ska prova det lite oftare va!? Få lite mer "input" skadar ju aldrig. Man tröttnar lixom på sig själv om man inte träffar folk/vänner i vardagarna utanför jobbet. Skärpning!

George Clooney ska spela in en film i en håla utanför Östersund, Singsjön, och är troligen här nu! Det sägs att han hyrt en hel villa på Frösön för ca 75 000 kr/veckan. De som bor i hålan där filmen spelas in har fått order om att "ha munkavel på" Kan man tvinga folk att hålla tyst om vad de ser, när de bor där!? Vad bir påföljden om man inte gör det?




Kommentarer
Postat av: Andréa

Underskatta aldrig en fika med trevligt sällskap ;.)



Andréa

2010-01-26 @ 20:25:40
Postat av: Lindan

Ja fika ska ju vi med göra :) Tyvärr har min vecka har varit smått kaotisk och jag har stupat i säng om kvällarna.. Men kommande vecka är jag ledig så när du har en kväll fri slår vi till tycker jag! Ps: Clooney åt iaf fall frukost på Clarion imorse så jag tror han bor där trots rykten om annat ;) Ds.

2010-01-28 @ 20:56:29
Postat av: nea

Ja givet!!! jasså, ryktena går....

2010-01-28 @ 22:15:46
URL: http://neaskontraster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0