Vad hände?! - en månad utan bloggen.

Ja, då var det en månad sedan jag publicerade ett inlägg....ursäkten? Jo, bara lat, mycket för mig och problem med att lägga över bilder på datorn, vilket fick mig att tappa lusten ett tag. SKIT DATOR, då var det sagt också. Jag kommer att lägga ut ett album med bilder för den senaste månadens bravader.
 
Imorgon börjar "stråke"t i Östersund, som efterföljs med yran och risken finns att det kommer bli onödigt KUL! bubbel, rosé och öl. Letade efter vinet "Crush" med inslag av vanilj och chilli -att döma av namnet ;) men inte då. Var tydligen en tillfällig leverans förra året...och tur är väl kanske det....vi vet ju hur det gick. mohaaa haa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0