TRAVET och Marité -lördagen fulländad

Spänning...



ja ja, det var inte min turdag, men har man inte tur i spel.....så har man det i kärlek, Åååå....men det betyder inte att jag tycker om att förlora.



Dagen började i min lya med sillunch och Hallandsfläder med brudarna, trav och sen blev det after-trav hos mig. Det var folk i blandade åldrar, finkläder och Nokiastövlar, nyktra och onyktra, glada och sura...



Diana hade bättre feeling än mig och fick en liten kaffeslant :) som finansierade i alla fall en öl på travet och därför blev det all in på kvällen för henne...



girls night out...tjejen t.v. känner jag inte, men hon verkade trevlig och fick vara med på bild.



Jag måste nog vara lite efterbliven, som inte fattar att vi ska göra något kul på bild. Linda införde alkoholförbud för mig denna kväll, men jag och Diana tyckte att vi var hyffsat städade ;) brukar ju vara ombytta roller...he he



Erik var nog en lycklig man med två snyggon bredvid sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0