Nytt PB :)

Helgen har varit färgglad. Grillning, kubb och andra tävlingar samt utgång på lördagen. Frös gjorde vi, men är det juni så ska man kunna sitta ute och äta, om det så ska kosta en förkylning. Hade också lovat att följa med och fiska på söndagen...kl. 07:00!!!! vilket var trögt då jag kom till sängs vid fyratiden. Med en sovsäck under armen och svullna ögon lyckades jag genomföra uppdraget, men med lite sovande i ruffen emellan åt
(se resultatet längre ner på sidan).



färgstarka jag -ett försök till att få liv i sommaren i det kalla Östersund på lördagskvällen.




1,6 kg öring i Näkten, mitt nya PB :) med hjälp av två proffsfiskare.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du är underbar ;)

2010-06-09 @ 10:43:42
Postat av: Linda

Snygg hatt, var har du hittat den? Kram!

2010-06-09 @ 13:28:59
Postat av: Nea

Tack!!! köpte den i St Tropez, där kunde man hitta riktigt läckra kläder och tillbehör...mums.

2010-06-09 @ 22:12:53
URL: http://neaskontraster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0