Aj aj!

Fick nackspärr/sträckning/whatever i helgen...suck! Skulle vända mig om i sängen på söndagsmorgonen och bara fastnade i ett läge, vilket gjorde skitont!!! Tänkte besöka en såndär Osteopat låter lite flummigt, men kvinnan som masserade mig sist gav tipset. Kanske har lite kotor som sitter konstigt :0
Får nöja mig med dunderkrämen för kossor än så länge, som jag fick låna....norskt! säkert olagligt...ha ha!




Annars var det norrlandstema som vanligt på helgerna med ingredienserna: snö, skoter, grillning, kolbullar....I fredags träffade jag massa folk på afterwork, som jag umgicks mycket med i somras och inte träffat på ett tag. Kom 17:30 och gick 24-tiden!!!! satt på samma stol och bara babblade om allt och inget. Sjuukt skoj var det i alla fall!!! Tack för det underbara vänner!





Fiffigt att ta med sig köket ut va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0