Bara stack iväg

Jag blev lite less i torsdags av olika anledningar, fick ett roligt erbjudande, som delvis är jobb/eget företagande relaterat....tog ledigt på fredagen....gula-faran var inblandad. Har varit så dålig på att blogga de senaste dagarna att ni kanske tröttnat!? Det var väl behövt att dra iväg med skotern på lite äventyr, även om jag kände mig ensam på kalfjället, då jag inte på flera mil träffade på en enda själ och svor över att skotern strulade, bensinmätaren lyste rött, elfel och allt möjligt djävulskap....just då! man känner sig ganska liten då. Psyket sätts på prov. Fortsatte helgen sedan i mitt paradis, Ljungdalen och uppskattade livet till 100 %. Man kan ju inte förändra andra, men göra det bästa av situationen och skaffa sig ny motivation. Jag vet ju vad som får mig att bli glad igen och vad som genererar energi, för det har jag varit tvungen till att lära mig.  

Vad har jag fått ut av dessa dagar? Jo, äventyr, glädje, stimulans, erfarenhet och framför allt: bekräftelse.



Vitt och vitt...i flera mil. Bara med mig själv och mina tankar. Fly problemen? Nja, tid till att hitta på en lösning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0