Nobody puts Nea in the corner

Jag har haft väldigt mycket intressanta möten med olika människor den senaste veckan. Även igår träffade jag ett gäng trevliga människor på "after work" fick ett exremt bra utbyte! Dessa människor är "good to know". Jag är jätte glad över att jag gick, eftersom jag inte tänkt det först, men som vanligt när jag tänkt "banga" på saker, så händer det grejer...Nu har jag lite nya saker på gång, inget definitivt, men en dörr har öppnats!
Ibland råkar man bara vara på rätt plats med rätt personer och så sås ett frö. Kalla det tur, ödet eller orsak verkan....låter det inte som poesi i luften!? :)

Nu är jag sugen på lite hyss...har blivit bjuden på after work i Bydalen/Fjällhalsen, kanske gör antré med skoter (gillas tydligen), måste ju tänka på mitt varumärke (och det är inte som en fisig statstjej)...he he...funderar på att unna mig AW, efter allt. Man får ju inte glömma att början av veckan har inneburit besvikelse och motvind...."NOBODY PUTS NEA IN THE CORNER". Jag tänker inte ge mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0