Vänner nu och då

Träffade tjejerna igår. Linda har kommit upp till Östersund från Stockholm för att köra ett rekryterings-heat.....Vi samlades och körde uppdatering för det senaste året. Det kändes precis som vanligt!!!! man har lärt känna varandra ganska bra under studietiden, då man suttit och nött och till slut har pluggandet urartat i samtal djupa som havet...Både Linda och jag hade lite sämre erfarenheter av 2009...(första halvan för min del)
Diana och jag har båda blivit sambos....Diana berättar att nästan allt vi äter är farligt och jag och Sandra pratar dåliga magar och undrar när man kommer till det läget att man är nöjd med sin lön. Alla har vi fått jobb som är kopplat till vår utbildning och fast vi bor i olika städer kan vi hjälpa varandra, samarbeta. När man minst anar det, så är vännen även en viktigt kontakt. Tack för en bra kväll! Det får vi göra om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0