Bravo HSB!



Fan vad småaktigt! ge mig en böter för att jag stod på gästparkeringen med en "gästlapp" i bilen. Dessutom en minut väntade han!!!! jag betalar en parkering här, men hade bytt plats på min bil och Niklas, eftersom vi bytt bil! Jag ser det hela hända uppe från ballkongen i morgonrock tandborste i munnen...säger till gamen att jag kommer ner för att byta tillbaka platserna. "Jag kommer ner med en gång" sa jag. "Aha vad bra då" fick jag till svar och han hoppar in i sin lilla bensinsnåla bil och tänker "Yes, ännu en bonus, bäst att dra här ifrån nu".
Jag är delägare av denna innergård och de är anlitade av oss!!!! HSB tyckte även att detta var orimligt. De ska upprätthålla ordning på vår gård och inte jaga bonus....Oj fick visst slut på toapapper...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0