Jag gör som Sverker i "minus".....

Jag har varit kass på att skriva, jag vet. Först resan och nu massa stök. Nu har jag börjat komma in i vardagen och acceptera den dessutom. Våren kommer inte igång, det är svinkallt här och allt känns trögt! Det blåser konstant.
Vill ha lite spänning och utmaning. Kanske bra att vila, men trist. Håller på med deklarationen som jag fick uppskov på, pga. F-skatten. Jag känner mig lurad och kränkt och det är bara att göra det bästa av situationen, men vissa litar man aldrig på igen! Jag klarar mig ändå och behöver inte oroa mig, men det hade kunnat sett mycket bättre ut, om det hade funnits någon rättvisa :(
Det har varit en jobbig process, en tvist, men jag orkar inte mer.
Jag haft mycket motgångar, kämpat och mötts av otacksamhet, men det är över nu!!!! Jag har fått nya uppdrag och bekräftelse av de som SER min kompetens och drivkraft, Tack!
Jag är påväg i rätt riktning. Kan inte säga mer om det än, men ni ska få se....denna gång ska ingen tjuvhålla mig, jag VILL ge allt och försök inte krympa ner mig. Har inte tänkt att spela rollen som TESKEDSGUMMAN, har varit med i en annan audition denna gång..... och stryker ett streck över JANTELAGEN, i soptunnan med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0