Det var tider det...men bättre nu!

Planerna var afterwork...men blev AW i lägenheten istället. Åkte vidare på en fest, där det mest pratades jobb...(gäsp) ingen vidare "efterjobb" aktivitet. Krogen nästa, men en subway-macka lockade mer!
Känner lite nostalgi över studenten när jag ser hur de springer omkring med sina hattar och gapar och sjunger. Visst var det en härlig tid....men skönt att ha vuxit upp, utbildat mig vidare och slippa ta vilka jobb som helst med kass lön och leva på tonfisk de sista veckorna innan löning, för att kunna shoppa och ha kul.
Idag tar min vän Lisa examen vid Uppsala universitet. GRATTIS stumpan!!!! Ledsen att jag inte är där.

Hittade mitt gamla student-foto...



Skillnad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0