Living the dream...

...för en vecka. Monaco Monaco! MonteCarlo F1 race, varma vindar, färger...mina vänner har efterfrågat bilder, så här kommer några. De bästa bilderna har jag då inte i min ägo. Ni får inte se alla heller ha ha!



Vi fick äran att följa med på en båt-tripp.



tjejmiddag på en båt i paradiset.



Någon som tyckte att han själv dansade grymt bra och ville visa det...på vårt bord! Ville han ha uppmärksamhet så fick han det i alla fall.



Tvångsdrickande av en gerillasoldat och en vad? Här vet man vad merförsäljning innebär...





Ett glas vin en sommarnatt. Har jag sagt att jag klagar!?







Aj aj kapten!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men åh så härligt! Njut!

2010-05-23 @ 11:40:16
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Postat av: Linda i Söderh

Men vad avis jag blir!! Själv får man nöja sig med Krokströmmens vildmarkscamp, vi ses där hoppas jag!

Kram kram

2010-05-24 @ 14:52:19
Postat av: Nea

Japp! Det kommer också bli latjo lajban!!!

2010-06-02 @ 22:54:53
URL: http://neaskontraster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0