Glädje upphör!

Jag har inte riktigt haft turen med mig de senaste dagarna...p-bot (gick dock att rätta till), skadad hornhinna då jag brukade våld mot mitt stackars öga...idag hade jag laddat upp med 222:a och hagel för en kvalitétskväll med mitt kombivapen på skjutbanan. Värde: 1000 kr (!) Hade dessutom bokat tid med Pekka, min gamla instruktör för jägarexamen, för att skjuta lite. Jag kände verkligen den där mysstämningen (som barnfamiljer känner på fredagskvällar i tv-soffan under let´s dance )
Aha, då var batteriet slut i rödpunktsiktet och det blev inget skjuta av på 80 meter...upptäckte till min skräck att synen svikit mig ännu mer. Måste nog skaffa linser nu.

Imorgon ska jag bli fin på skallen, om Jon sköter sig :)



Ögat, men man ser inte hur hornhinnan väckade sig -bara skräcken i blicken...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas att det inte är något allvarligt med ögat, så att det läker snart.

2010-05-05 @ 23:02:00
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0