tråkig känsla

Försöker komma på vad jag gjort för någon idag, som varit speciellt, men kommer inte direkt på något alls...känner mig faktiskt lite nere plus att jag gått i ett par för trånga byxor idag, som butiksbiträdet sa skulle tänja på sig...när man spräckt sömmen kanske!?! det skaver, puh.
Ibland känns det som att jag tycker precis tvärt om folk omkring mig...jag har ganska jobbigt med det här just nu. Känner mig komplicerad, av någon anledning. Sitcha buffar på sin matte, men hon är trött och tråkig....vill att det ska hända något spännande snart.
Hoppas ni har en bättre dag/ kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sänder över några varma kramar. Ibland har man dagar då det känns som om det är en själv mot världen.

2010-11-09 @ 21:29:01
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0