Vänliga själar

Idag har det varit tempo, tempo! upp tidigt i ottan, gå ut med vovvarna, jobba, ut en snabbis med hundarna, jobba, kasta i sig lunch, ut med vovvarna, jobba..., hem, ut med vovvarna, laga mat (viltfärs), baka (skulle tydligen få besök) nu äta :)

Idag har mössan åkt på och av många gånger, håret stör jag mig på lika mycket som annars, tänk om man kunde köpa nytt på riktigt...hur som helst, fick komplimang för mitt "barr" ändå, har iaf. ansträngt mig lite med plattången idag :0 och det såg uppenbarligen en snäll själ! inte nog med det, fick ett paket med italienska skorpor på köpet när jag handlade saker till jobbet på "servicegruppen", uppskattas.
Ringde även till Kalixmaskiner för min systers räkning, som vill köpa skoter och mycket riktigt, den trevlige "Jörgen på Kalixmaskiner" minns tjejen som köpte skoter förra året, som fick en enorm rabatt...även denna gång var han snäll med priset, så pass att det lönar sig att handla där och få den fraktad hit.
Ibland blir man bara så positivt överraskad av sina medmänniskor. Tack!

Imorgon är det min tur att göra något gott för en annan själ....carma!
 Något bra måste jag allt gjort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0